wtorek, 2 kwietnia 2013

FAKTY o Louisie

FAKTY o Louisie


1.Louis: Jedyny powód dla którego noszę paski jest to, że potajemnie chciałbym być zebrą.
2.Louis: Stary widziałem cię w telewizji! Harry: Serio? o mój boże, na jakim kanale? Louis: na animal planet
3."W moim pierwszym Video Diary powiedziałem, że lubię dziewczyny, które lubią jeść marchewki. Od tego dnia otrzymałem dużo marchewek. Teraz też interesują mnie kobiety, które lubią Lamborghini."
4.Louis o Hazzie: on lubi starsze kobiety. on lubi jakiekolwiek kobiety!
5.Louis: kiedyś poczułem się bardzo hojny i dałem komuś kto wystawiał rękę z pierwszego rzędu 50 pensów. Jeśli ta kobieto ogląda to video to proszę, proszę, błagam cię: oddaj mi to 50 pensów.
6.Louis: lubię wszystkich chłopaków z zespołu, ale Harry to mój ulubiony towarzysz
7.Louis - wolę dziewczyny w moim wieku
8.Louis: Słyszałem jak Harry mówi raz do siebie przed lustrem - Harry, jesteś zbyt seksowny
9. Louis mówi że jego mama zawsze będzie toczyła o niego bitwę.
10.Louis - Będąc szczerym, nie sądzę że byłem cool gdy miałem jakieś 12 lat.


11.Louis mówi że jego najlepszym świątecznym prezentem była prenumerata magazynu dla rybek
12.uwielbia dziewczyny które jedzą marchewki, jak i same marchewki.
13.Zawsze po zerwaniu z dziewczyną płacze.~Louis
14.Czy kiedykolwiek patrzysz w lustro i myślisz jak owca dostała się do twojej kuchni? - Louis Tomlinson
15.Moim marzeniem jest pocałować Natalie Portman. Nie miałbym nic przeciwko przed pocałowaniem Diany Vickers! ~ Louis Tomlinson.
16.Jestem sfrustrowany, bo wolałbym grać trudnego do zdobycia, ale za bardzo lubię dziewczyny. ~ Louis Tomlinson.
17.bez twittera czy facebooka nikt nie chciałby znać nas. ~ Louis Tomlinson.
18.Byłbym Susan Boyle, bo wiesz... ona jest dobrą tancerką. ~ Louis Tomlinson
19.*Do Nialla* Louis : Opisz siebie jednym słowem. Przy okazji nazwałbym cię czymś czemu nie można się oprzeć, bo dobrze smakuje.
20.Lou płaci za ogrodnika swojej mamy bo chce żeby jej życie było łatwiejsze.


21.Lou tęskni za siostrami i starą sypialnią więc zostawiliśmy tam wszystko tak jak było. Lou zawsze mówił że to miejsce daje mu spokój." - mama Lou, Johannah.
22.Louis jest najbardziej delikatny i słodki, jeśli chodzi o spotkania z dziećmi.
23.Raz Louis ukradł Harry'emu telefon i zmienił nazwę swojego kontaktu na Frankie Sandford. Potem dzwonił do niego kilkanaście razy. Gdy Harry wziął swój telefon miał 23 nieodebrane wiadomości. Potem jednak się rozczarował że to Louis a nie Frankie.
24.Raz Lou wkurzył się na Zayn'a bo ten nie chciał przestać go łaskotać.
25.Gdy Louis się nudzi, często robi telefoniczne żarty Niall'owi.
26.Louis ukradł posąg gęsi z hotelu w Szwecji. "To był pierwszy raz gdy poczułem coś do zwierzęcia"
27.Gdy Louis jest poza domem, tęskni za przyjaciółmi i za imprezami na które chodzili razem.
28.Gdy któryś z chłopaków zakłada paski, Louis mówi im żeby je zdjęli i poszli się przebrać.
uwielbia dziewczyny które jedzą marchewki, jak i same marchewki.
29.Jest najzabawniejszy z całego zespołu.
30.Najlepiej dogaduje się z Harrym { przez co czasem niektórzy śmieją się że są parą i nazywają ich Larry Stylinson }.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz