sobota, 6 kwietnia 2013

1D ..


Louis : Chyba wiesz czym jest obsesja, skarbie?
Ty : Być może..
Louis : To właśnie czuję do Ciebie.

Zayn : Boję się.. 
Ty : Czego? 
Zayn : Że nigdy już nie będę tak szczęśliwy jak teraz..... z tobą 

Zayn : Dziękuje.
Ty : Za co?
Zayn : Za pokazanie mi czym jest miłość

Ty : Ja Cię naprawdę lubię... 
Zayn : No to mamy problem, bo ja Cię kocham.

Ty : Usiłujesz powiedzieć, żejestem twoim ulubionym gatunkiem heroiny ? 
Harry : Tak, trafiłaś w samo sedno.

Ty : Wiesz gdzie leży niebo? 
Niall : Wiem, leży obok mnie

Ty : Wytrzymasz ze mną?
Louis : Nie wytrzymam bez ciebie...

Louis : Zagramy w zgadnij Kotku co mam w środku.? 
Ty : Toffi.! 
Louis : Nieee... 
Ty : Truskawke.? 
Louis : Ciebie Głuptasie 

Ty : Wypuściłam szczęście. 
Harry : jak to wypuściłaś szczęście? 
Ty : nie zdołałam go złapać bo było trochę za ciężkie.
Harry : A jak wyglądało? 
Ty : Miało takie brązowe kręcone włosy i śliczne zielone oczy 

Ty : hmm.. w której ręce?
Liam : ale co?
Ty : Twoje życie.
Liam : W takim razie w obu.
Ty : Dlaczego?
Laim : Bo moje życie jest w Twoich rękach

Niall : Kocham Cię..
Ty : Ale przecież nie widzieliśmy się od roku!
Niall : Widziałem Cię co noc, ilekroć zamknąłem oczy.


*Karolina*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz