wtorek, 2 kwietnia 2013

FAKTY o Liamie

FAKTY o Liamie 


1.Mój najlepszy przyjaciel w zespole to... LouZaHaNiall! ~ Liam Payne
2.Potajemnie jestem fanem Justina Biebera. ~ Liam Payne
3.*Liam czyta pytanie* Jaki jest twój ulubiony typ żółwia? Liam: Nie znam się na żółwiach… lubię żółwiowe żółwie.
4.*Liam do fanek* Dzięki za czekanie w kolejce do nas. Bardzo Wam dziękuje.
5..Nigdy nie spotkałem osoby, która kochałaby jedzenie tak mocno, jak Niall... ~ Liam Payne
6.Gdy kiedykolwiek jestem smutny wyobrażam sobie dzieci rodzące sie z wąsami. ~ Liam Payne
7.Niall jest ciągle głodny, ponieważ ma jedzącego anioła w sobie. Dlatego tak spiewa. ~ Liam Payne
8.Najlepsza rzecza w byciu w zespole, jest taka, że masz ciągle przy sobie 5 kumpli. ~ Liam Payne
9.W czym mógłbys się kąpać? Liam: W cukrze pudrze.
10.Niall i Harry mają najlepsze pisma. ~ Liam Payne.


11. "One Direction i Directioners są rodziną, aż do końca."- powiedeział Liam.

12. R: Najlepsza rzecz w byciu chłopakiem? 
    Liam : Cóż, to męski świat!
13. R: Najlepsza rzecz w byciu w One Direction? 
    Liam : Nigdy się nie nudzić.
14. Liam najbardziej lubi brunetki.
15. "Widelce to przyszłość"- Liam Payne.
16. Właśnie dobrze jest porozmawiać z Liamem na poważne sprawy. Jeśli czujesz że masz dołek, przyjdź i porozmawiaj z tatusiem Liamem. - Louis Tomlinson.
17. "Raz jako dziecko chciałem pływać z moimi rybami akwariowymi. Ale teraz tego żałuję. Przypadkowo zmyłem je, kiedy oczyszczałem wodę." - Liam Payne.
18. R: Ogolić głowę całkowicie albo nigdy w życiu nie mieć własnego żółwia? 
    Liam : ..... Nigdy nie? Ja ogolić głowę!
19. R: Kto jest najbardziej znanym kontaktem do którego możesz zadzwonić teraz? 
    Liam : Najsłynniejszy kontakt jaki mam to ... ty. (Harry).
20. To wszystko czego potrzebuję. Trochę ciasteczek, trochę mleka i Wy. - Liam Payne.


21. Będę szturchać was do zakupu nowego albumu. - Liam Payne.
22. Na randkę ja zwykle wybieram siedzenia na tyłach kina, więc mogę całować dziewczynę cały czas. -Liam Payne.
23. L: Nie czujemy się niezręcznie gdy fanki rzucają w nas lub na scenę staniki. Jesteśmy nastoletnimi chłopakami!
24. R:Jeśli mógłbyś zmienić imię na inne, to jakie by to było? 
      Liam: Zayn Tomlinson.
25. Jeśli miałbyś różdżkę jaki pierwszy czar byś rzucił? 
      Zayn i Liam: Wingardium Leviosa. 
      Liam:*Udaje, że się unosi.* Zayn, opuść mnie na dół!
      Zayn: Opuszczę cię za trzy, dwie.. .
      Louis: Siadaj!
26. To czyni mnie szczęśliwym za każdym razem, kiedy czytam wiadomości od fanów. Ale czasami sprawiają, że płaczę.- Liam.
27. "Pierwsza miłość nigdy nie umiera. Ale prawdziwą miłość, można zakopać żywcem." - Liam.
28. Louis: Liam płakał raz z powodu fana. To coś związanego z łyżkami...
29. Niall: Liam jest bardzo dobrym facetem. Będzie bardzo dobrym tatusiem pewnego dnia.
30. W ankiecie w pytaniu "Urodziłem się...", gdzie trzeba było napisać miejscowość, Liam napisał "29 sierpnia 1993 r.".  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz