sobota, 13 kwietnia 2013

1D jako ...


1D jako wieśniaki:
Harry: Witaj dzieweczko, czy dasz mi ten zaszczyt przewiezienia cię na mych taczkach.?

Liam: * Siedzi w pokoju* Jego ojciec: Synu musisz wydoic krowę.!
Liam: Nie chce mi się, jestem zmęczony. Ojciec: Czyżbyś chciał dostac karę.? Liam: Nie, przepraszam już idę.!

Louis: Papo kupisz mi jeszcze jednego kevina.? Ojciec: A daj mi spokój. Louis: Papooo.! Kup wygodniejsze krzesła.! Nie chcemy przecież, żeby mój tyłek się zniekształcił.

Niall: * Wżera 5 porcje żarcia* Matka: Synu, zjadłeś już całą porcje jedzenia na tydzień.! Umrzemy z głodu.! Niall: Damy rade. A tak wogóle to głodny jestem.

Zayn: Ale mamo jak ja mam utrzymac tak śliczną fryzure mając tylko 2 lakiery na tydzień.? Matka: Synu, ja mam 1 na dwa tygodnie i żyje. Zayn: Ale ja nie wytrzymam.! Aaaaaaaaaa.!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz