poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Harry Styles cz.5

Pożegnałam się z Gabryśką i poszłam za Harry'm i Michałem. Oboje ciągle się do mnie odwracali i uśmiechali. Gdy skręciłam i szłam w przeciwną stronę obróciłam się i zauważyłam, że Harry ciągle się odwraca i mówi coś do Michała. Doszłam do domu, i zauważyłam jakieś listy w skrzynce. Wyciągnęłam je, a tam jeden list do mnie. Poleciałam do pokoju, zamknęłam się i otworzyłam. Tak jak myślałam był to list od Harry'ego. Pisał, że mu się podobam i czy nie chce się z nim umówić. Strasznie się ucieszyłam i na drugi dzień jak tylko zobaczyłam Gabi odrazu powiedziałam jej co wczoraj znalazłam w skrzynce i pokazałam. Gabryśka po przeczytaniu listu strasznie się jarała i co zobaczyła Harry'ego chciała mnie na niego popchnąć, lecz jej się to nie udawało.

Przepraszam, że tak mało, ale coś ostatnio nie mam czasu ;( Jutro postaram się dłuższe napisać ;) *Justyna*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz