wtorek, 2 kwietnia 2013

FAKTY o Niallu

FAKTY o Niallu 


1.Niall uważa, że Directioners to najpiękniejsze dziewczyny na świecie.
2.Niall lubi patrzeć dziewczynie w oczy, kiedy z nią rozmawia
3.'Nie ma sposobu bym znienawidził naszych fanów. Wszystko w nich jest cudowne' - Niall
4.'Kiedy czuję się źle to Liam mnie zawsze wspiera' - Niall
5. Niall: To pachnie wyśmienicie, mogę gryza? Fanka: Nie wybacz, to mój lunch HAHAHAH
6.Niall jest zawsze głodny, bo ma w sobie ducha jedzenia. - Liam.
7. Niall: Jestem geniuszem matematycznym! Lou: Ile jest 675 książek + 345 książek? N: To BIBLIOTEKA! Zadawaj mi trudniejsze pytania Louis!
8.Niall: Jestem po prostu gorący.
9.Niall uwielbia Australijski akcent.
10.Niall: Patrzcie, oni dali mi parę firanek! Louis: Nie Niall, to koszulka.


11.Niall: Gdybym mógł żyć w jakimkolwiek miejscu na Ziemi, zamieszkałbym w Nando's.
12.Niall niedawno zwymiotował po zjedzeniu jakichś meksykańskich potraw.
13.Raz Niall dał dużo pieniędzy bezdomnym ;>
14.Niall denerwuje się przed każdym występem.
15.Wszyscy chłopcy którzy rzucili nasze fanki są głupi. Nie znajdą tak wspaniałych dziewczyn jak one na całym świecie - Niall.
16.Louis mówi że Niall czasem boi się swoich fanów, dlatego ci go przytulają ;3
17.Niall zawsze na początku zamawia deser.
17.Niall powiedział że jeśli mógłby zaśpiewać jakąkolwiek piosenkę dla fanów,zaśpiewałby piosenkę Barney'a i przyjaciół,grając na gitarze.
18.Niall mówi że mają wspaniałych fanów ale boi się co będzie gdy przestanie im się podobać ich muzyka.
19.Bycie singlem nie oznacza że ktoś jest słaby, to znaczy że jesteś wystarczająco silny by czekać na to na co zasługujesz - Nial
20.Sądzi że kichanie dziewczyn jest słodkie .


21.Niall to wiewiórka, uwielbia wszelkiego rodzaju orzeszki.
22.Raz Niall coś jadł. Harry chciał tego spróbować ale Niall go ugryzł. Harry zaczął krzyczeć a potem mu oddał.
23.Niall rozmawia przez SKYPE'a ze znajomymi i rodziną w tour busie.
24."Chcę mieć dziewczynę, która lubi się wygłupiać." - Niall.
25.Niall: Jezus kocha wszystkich, ale to ja jestem jego ulubieńcem.
26.'Sądzę, że moja idealna dziewczyna jest gdzieś wśród naszych fanek.' ~ Niall Horan.
27.Reporter: "Co cię zraża do dziewczyny?" Niall " Gdy zachowuje się tak : "Spójrzcie na mnie jaka jestem gorąca"
28.Nie był na studniówce.
29.Ludzie przedstawiają go jako "niewinnego" ale tak naprawdę to taki nie jest. :]
30.Ulubionym piciem Niall'a jest woda i Coca-Cola.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz