sobota, 30 marca 2013

Liam Payne

*Karolina*
Liam chodzi ze mną do klasy od 1 gimnazjum . W 2 klasie często się na mnie patrzy , gdy ja się na niego popatrzyłam to on się uśmiechał . Jego uśmiech jest cudowny <33 Powiem że mi się podoba  .. Na przerwach zbierał się w grupke z chłopakami . Raz zauważyłam że wszyscy z tej grupy sie na mnie patrzą i gadają . Ja stałam z koleżanką . Oczywiście gdy to zobaczyłam to spaliłam buraka xD 
Na lekcjach siedzi z kolegą Grześkiem zawsze przede mną . Gdy się pożyczał np. długopisu patrzy głęboko w oczy *.* To takie hipnotyzujące . W ogóle gdy sie patrzy to tak głęboko . Aww .. 
Całkiem niedawno koleżanka przez przypadek (może i dobrze) popchała mnie na niego gdy niosłyśmy coś na śniadanie wielkanocne . Odwróciłam głowe i on taki wielki uśmiech . Odwzajemniłam tym samym . W klasie na śniadaniu wielkanocnym siedział na jednym końcu stołu , ja na drugim . Liam patrzył się od czasu do czasu . Jadłam paluszki - on też , piłam - on też . <33 
Później na lekcji siedział przede mną z kolegą , spuścili do tyłu głowy i z uśmiechem na całą klase KAROLINA !! Boziu , masakra xD 



takie drentwe pisane na szybko :P 
może następna część nastąpi za jakiś czas ..  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz